torstai 8. joulukuuta 2011

Nyt se ihminen myrkyn lykkäs

Siis mähän kerroin teille viimeks, että rakastuin kissanminttunappeihin. Kyllä ne on vieläkin aivan nams,mut nyt tuo ihminen keksis et mua vois kouluttaa jos oppeisin pitää kynteni pois noist keittiön tuoleista! Siis kouluttamaan!! Tajuaakohan se, että mä oon KISSA en koira jota koulutetaan?! Tai no mä luulin olevani kissa kunnes ne minttunapit tuli mukaan kuvioon... Enhän mä voinut ku seurata ihmistä ku sil ne napit oli! Se käyttää muhun naksutin koulutusta ja mä en siit naksusta niin välitä senkus naksuu kunhan usein ku aina tulee minttunappi!

Älkää nyt suuttuko mul kissaystäväni ku mä en vaan voi vastustaa niit minttui. Mä tien et mun pitäisi hillitä itseeni, mut se ei oo niin helppoo!

//
Mun maukuminen ja mouruminen meni vihdoin ton ihmisen ymmärrykseen. Se mahdollisti meitsin blogiin kommentoinnin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti