maanantai 5. joulukuuta 2011

"Joululahja"

Ne kissa tuotteet tuli ja enää pitää saada sopiva aika, että musta otetaan ne kuvat! Mikään studio kuvaus tää ei ole, mut musta tulee niiden kissa tuotteiden kasvot. Mä sain jo vähän maistella kaikkea hyvää mitä tuli!
Ihan parasta oli Best Friend Bilanx Häränliha&Kana.  Tota ois voinut syödä enemmänkin! Sit sain ensimmäisen kerran elämäni aikana maistaa kissanminttu nappeja. Ensin niit näytettiin mulle ja mä tietysti omalla fiksulla tyylillä hakkasin sen napin (vähän pitää kaikkee uutta lyödä). Kun sitten katsoin mitä olin lyönyt maistoin sitä ja maistoin toisen ja kolmannen ja no ei ne mul antanut enempää totesivat, että saan taas lisää myöhemmin! Mijau mikävääryys ku mä just pääsin niiden minttujen makuun :) Ne napit on muuten tänään ja vain tänään tarjouksessa!!  Good girl kissanminttunapit.

Mua odottaa kuulema suihku ennen kuvausta. Olen juossut ulkona niin paljon, että tassut ja häntä on pesun tarpeessa! Olen jopa viettänyt öitä ulkona kun illalla mennyt ulos ja kutsuista huolimatta en ole palautunut sisälle. Aamulla olen palautunut kiltisti ulkoa sisälle kun ovi on avattu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti