torstai 4. elokuuta 2011

Meikä poika

Arvatkaas missä meikä poika kävi tänään? Kyllä johtaja pääsi alamaisten kanssa ulos! En tosin vapaana kun on kuulema liian vaarallista näin nuoren juoksennella irti kun autotie on aika vieressä. Kuviakin tuo otti, mutta katsotaan koska ne saadaan tänne blogiin asti, että tekin näätte kun roikun puussa ja makaan ruohikolla.

Ne puhuu aina välillä pehmosia et mulle pitäis kaveri hommata joka ois saman mielinen ku mä? Jaa ja miksiköhän? Mullahan on kaverei tääl nuo vanhat patut tuossa on ja niit on kiva kiusata kuten Siniä eilen. Se käveli rappuset (3 rappua) ylös ja mä odotin et se pääsi ne ja juoksin sen peräs ja hyppäsin sen selkään se suuttu ja sähisi mulle, mut enhän mä tietenkään lopettanut ku se oli kiva leikki. Lopulta ku en uskonut millään päästi ihmiset Sinin ulos ku se ei enää jaksanut mua. Nojoo ehkä se kaveri vois olla kiva tai ehkä ei..

Meikä poika söi eilen kalaa kun koiralle sitä annettiin ni verotin ensin omani siitä kala kasvis mössöstä. Nyt mä menen tsiikaa ku linnut lentää ulkona ni ikkunasta! Nähdään ja kuullaan. Yritän tuon ihmisen saada laittaa ne mun kuvat jossain kohdassa tänne :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti