keskiviikko 24. elokuuta 2011

Leikki kaveri(ko?)

Voitteko kuvitella nuo ihmisolennot kehtasivat hommata mulle (ja tietenkin vain minulle kenelle sitten?) leikkikaveriksi KOIRAN?! Joo siis onhan tääl talossa ennestään koirii olenhan mä siit kertonut, mut tuo on ihan pieni tai no pieni julmetun suuri tuo on! Ja kova ääninen ku se kertoo mulle mielipiteitä. Ihmiset nauraa ku me maattaan lattial ja leikitään. Pentu komentaa mua ja mä kokeilen tassulla sitä. Juostaan toisiamme takaa välillä pentu edessä ja mä perässä, mut suurimmaks osaks mä edessä ja pentu perässä.

Hah katsotaa tuon pennun ilmettä ku se ties ettei ehdi tehdä enää mitään

Täytyy varoa se on tosi tilanteis jopa nopee!

Sieltä se taas tulee. Kunhan kakara uhoo

Me pojat

Täytyy opettaa asioita oikein tassun kanssa

Tietenkin minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti