maanantai 26. toukokuuta 2014

Eric


Hei, olen Eric tai Eku niinkuin nuo ihmiset joskus vääntävät nimeni. Olen ollut kovin hiljainen hyssyttelijä täällä blogin puolella, mutta päätin nyt viimein tulla kertomaan itsesti hieman teille. En jaarittele pitkää tekstiä, koska tiedän teidän kaipaavan mielummin kauniiseen kesäiseen ulkoilmaan kuin tämmöisen pappa kissan esittelyn lukuun, mutta olen syntynyt 2002. Elikkäs ikää minulla on tänävuonna se 12vuotta. 

Lempiruokani on kana. Se uppoaa kaikkein eniten ja sitten sen jälkeen kala. Hiiriä olen joskus nuorempana metsästänyt, mutta niitä en osannut koskaan syödä ja tästä asiasta ihmiset tykkäsi ni ei tarvinnut kärsiä ylimääräisiä matolääkityksiä (tiesin tämän ja jätin siksi syömättä). Olin nuorena poikana kovin ujo ja vierastin kaikkea. Omat ihmiset oli ihan ok, mutta kaikki vieraat ni minä juoksin karkuun ja pysysin piilossa vierailun ajan. 

Olen ollut koko ikäni kova leikkimään ja olen sitä vieläkin. Joskus jopa tuo nuori Anna-Bella meinaa jalkoihin jäädä kun pappa pääsee vauhtiin!

Suvustani sen verran, että isäni on maatiainen (töpöhäntäinen) Olli-Kolli nimeltään ja äitini Somali rotuinen kissa Sini. Sisaruksia minulla oli muutama. Minut on kastroitu. Jälkeläisiä minulla siis ei ole.


*sisältää tuotesijoittelua*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti