perjantai 16. maaliskuuta 2012

Kevät

Ah mikä on ihanampaa kuin kevät? Mä oon taas alkanut harrastaa ulkoilua paljon enemmän ku ilmat on lämpimämpiä ja luntakin vähemmän. Käyn katsomassa josko lähistöltä löytyisi joku söpö tyttö kisu :)
Eric ei viitsi juoksennella kylil tyttöjen perässä (leikattu) joten meitsi joutuu ihan yksikseen menemään, mut en oo reissuilla kauaa ja palaan pian takaisin Ericin kainaloon nukkumaan :)

Mua on "uhkailtu" suihkulla. Olisi kuulema hyvä käydä kylvys, mut katsotaan koska tämä toteutuu eli koska nuo ihmiset aikoo uhmata oman terveytensä mä meinaan varmasti aijon pistää kynsin hampain vastaan asiaa :) Mä voit itse leikkii vedel kyl, mut pesu :D

Sain taas uuden lelun mut siit lisää seuraavas jutus ;)

3 kommenttia:

  1. Oletko tosissasi, sulla on leikattu ulkokissakolli joka käy astumassa kylän naaraita ja on ehkä kymmenien pentueiden isä? Huhhuh mitä touhua.

    VastaaPoista
  2. Eric on leikattu ja se ei juokse kylil. Urpo taasen vasta menossa leikkaukseen

    VastaaPoista
  3. luulis koiraihmisen tajuavan että ulkokissanpito on TYHMÄÄ JA VASTUUTONTA!

    VastaaPoista